Eerste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bregje - WaarBenJij.nu Eerste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bregje - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Bangkok

Door: Bregje

Blijf op de hoogte en volg Bregje

02 Mei 2014 | Thailand, Bangkok

Een maand verder en ik heb eindelijk tijd om in een internet cafe rustig mijn waarbenjij.nu bij te werken. Sorry lieve familie! Maar hier komt het dan (met behulp van mn dagboekje).

Ik verbleef in Bangkok op de Khoa San road, deze straat is mega druk vol met marktkraampjes met eten, kleding, tassen, prullen. Ze spreken je non stop aan met Miss Miss, want a massage, of i make dress for you, etc. De eerste dag ging ik na over de drukke khoa san raod te hebben gelopen, bij het zwembad liggen. Hier heb ik een heel leuk meisje, Lisa, ontmoet uit Almere en ze was ook alleen op reis. En nog een jongen waarmee ze was Joe uit amerika. Toen hebben we de hele dag gechilld bij het zwembad en gepooled met nog awt mensen. S avonds gingen we samen uiteten, een nogal local eet tentje op straat, en hier mijn eerste Pad Thai gegeten. Was echt heel lekker! Dit zijn soort noodles. Toen zijn we nog even de markt op gegaan hebben we armbandjes gekocht en reisadvies gevraagd bij wat locals. Toen zijn we ijsjes gaan halen bij 7/11 (deze winkel zit op elke hoek en is echt de beste uitvinding voor asl je het overdag heet hebt en even wilt afkoelen in airco, en voor de overheerlijke tosti's!!!) Toen kwamen we Joe weer ergens tegen en zijn we weer naar het zwembad gegaan en daar met nogal wat mensen aan de bar bij het zwembad gezeten. Ik was super moe dus ging om 12 u naar bed, nog even mijn jetlag uitslapen. Kennelijk zat mijn hostelkamer aan de kant van de khoa san road, met keiharde muziek en lawaai leek het net alsof mijn bed gewoon buiten de khoa san road zelf stond. Ik werd helemaal gek, zelf oordoppen en daaroverheen muziek van mn ipod werkte niet. Dus toen ben ik maar naar beneden gerend om een andere kamer te boeken. Gelukkig kon dit (tegen betaling want het waren duurdere kamers). Volgende dag weer met Lisa afgesproken, 3 uur verslapen oeps.Toen zijn we na na een duik in het zwembad naar MBK gegaan, dit is een mega grote shoppingmall in Bangkok, echt hier past 100 keer de bijenkorf van Amsterdam in. Dus ben dan ook 100 keer verdwaald. Heenweg hadden we een hele idiote taxichauffeur die ons probeerde op te lichten met allemaal omwegen. Toen zijn we nogal boos geworden en hebben we hem niet alles betaald. Het is wel echt irritant dat mensen hier zoveel misbruik van je proberen te maken. In MBK heb ik zo'n Thaise wijde hipppie broek gekocht voor het lesgeven. Toen zijn we met de Tuk Tuk terug gegaan, rond 8 uur. Is echt super leuk vervoer!! 's avonds bij een tentje op straat gegeten, noodlesoup en dumplings voor maar 35 Baht = minder dan een euro. Toen ben ik 12 uur weer naar bed gegaan want 3 uur kwam mijn taxibusje mij ophalen om me naar het vliegveld te brengen!! Op naar BALI!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Azie!

Backpackend door zuid-oost Azie.

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2014

bali

05 Mei 2014

Yayasan

03 Mei 2014

Bali

02 Mei 2014

Eerste dagen Bangkok

01 Mei 2014

Eerste indrukken
Bregje

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2516

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2014

Azie!

Landen bezocht: