Yayasan - Reisverslag uit Tianyar, Indonesië van Bregje - WaarBenJij.nu Yayasan - Reisverslag uit Tianyar, Indonesië van Bregje - WaarBenJij.nu

Yayasan

Door: Bregje

Blijf op de hoogte en volg Bregje

05 Mei 2014 | Indonesië, Tianyar

Maandag ochtend werd ik opgehaald door Ketut uit Ubud om naar de school te gaan. Tianyar is eigenlijk een van de armste gebieden in Indonesie. Ketut heeft hier een school (=yayasan) gebouwd waar kinderen engelse les krijgen (daarnaast hebben de kinderen gewoon ergens anders school). De vrijwilligers slapen in het huis bij de school, waar Ketut zelf ook woont met zijn moeder. Het is in the middle of nowhere, tianyar heeft 1 winkel, het zwarte strand (door de vulkaan uitbarsting), veel dieren en natuur. Gelukkig hebben we 1 scooter tot onze beschikking om naar Tulamben te gaan, half uurtje ongeveer. Dit is een mooie duikplaats, met veel duikresorts en wat restaurants enzovoort. Toen ik aankwam op yayasan kwamen er tientallen kids naar me toegerend, heel netjes engels hello how are you, what is your name, what is your favorite drink etc. De kinderen zijn echt super leuk, en er zijn 6 andere vrijwilligers die ook heel leuk zijn.

Ik schrijf later even verder, zit hier al langer dan een uur en het begint super koud te worden door de airco haha. xxxxxxxxxxx

• 02 Juni 2014 - 09:35

Annegien:

Jeeeeeee!!!! Eindelijk een verhaal! Klinkt super leuk breg! Nog 1,5 week en dan vlieg je terug naar Bangkok toch? Lekker nog meer avonturen voor de boeg! Heb je alweer zin om verder te reizen? Ik ben nu in Turkije. Heerlijk aan het relaxen in een all inclusive hotel vlakbij bodrum!! Zondag of maandag viber? Xx